Idag gifter jag mig

Inte mycket sömn för mig nej....vaknade vid 6 och kunde inte sova mer..det blev några rundor på toaletten för att halsen är så torr och för att jag åkt på en förkylning..perfekt...NOT

Nu sitter jag här i pyjamas och tittar på Melrose Place.....man skulle kunna tro att jag är väldigt avslappnad med jag är allt förutom det. Magen arbetar på full effekt och jag har alldeles för många tankar i huvudet.

kl 9 blir jag hämtad och ska bli körd till salongen där förvandlingen kommer ske. Håret och face:et ska fixas

därefter ska jag hem och vänta på att tärnan och bestman ska komma så att vi kan förbereda oss för festen ;)

jag hoppas att det inte blåser som det gjorde de senaste dagarna, för jag har en liten pälsbolero och fryser väääldigt lätt..


wish me luck :)


Kommentera mera
Postat av: Tess trött tokig morsa

å Gratis gumman på din dag hoppas den blir helt underbar

KRAM

2009-04-18 - 09:00:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0