Update ang dålig update

Efter bröllopet fortsatte livet som vanligt fast nu som gift och väldigt lycklig. Stressen finns inte längre i mitt liv men familjen som kommit från långt bort är kvar och gör att dagarna blir långa och händelserika. Det är därför jag har varit superduperdålig på att uppdatera bloggen. Jag har helt enkelt inte hunnit.
Och det komer inte bli bättre de närmaste dagarna eftersom jag åker till Paris imorgon. Så ni kommer inte höra nåt från mig förrän nästa vecka men det är okej med er..

Nu är klockan alldeles för mycket och jag har inte packat klart. Jag vet inte ens vad jag behöver ta med mig och jag orkar inte tänka på det eftersom jag har värsta förkylningen på gång. Näsan och ögonen rinner..jag nyser 10ggr i rad samt hostar som en storrökare som väger 130kg och hostar från djupet av sin stora mage..
hemskt är det...det gör ont i hela kroppen när jag hostar men lugn kan jag avar eftersom jag tagit pappas hostmedicin som innehåller morfin :) ( i små små doser så klart) let's all hope att jag mår lite bättre idag. Det var inte roligt när näsan rann okontrollerat över hamburgaren idag...det förstörde min shoppingdag med kusinerna och orsakade några "nästan bilkrock"



så ha det så jävla bra så hörs vi nästa vecka och då kommer jag skryta om hur underbart jag har haft det i förhoppningsvis varma Paris :)


buuuuhbyeeeeeeeeee

Kommentera mera
Postat av: Tess trött tokig morsa

önskar dej en toppenhelg...



har du några roliga planer??



kram

2009-04-23 - 21:43:00
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0