a world of brands

Igår spenderade jag dagen på stan med min m2b. Vi promenerade i solen och kylan och det kändes underbart att vara ute och gå med en chai latte från espresso house i handen.  Jag insåg hur länge sen jag var på stan, för jag visset inte ens att det fanns en Thomas Sabo affär full med underbara berlocker mitt i stan. Jag visste inte ens att en affär som jag gått förbi så många gånger hade gömda skatter i form av märkeskläder. Där var jag mitt bland Alexander McQueen, Vivienne Westwood, Calvin Klein, Ralph Lauren, Dolce & Gabbana,Tpommy Hilfiger ,Cholé och sååå vidare.....
Så underbara tyger, så fina stövlar och så mycket på rea..

Vår mysiga dag var väldigt fin och just mysig. Vi hittade en kostym till mannen som vi ska köpa senare. Jag tackade nej till 20 röda rosor och ska istället ta emot pengar så att jag kan köpa all smink som jag behöver till bröllopet :D Inte visste han att en ros kostade 75kr. Alla hjärtans dag ruinerar verkligen!

Min älskling är så flexibel och överraskar när jag minst anar det. Bland alla saker som han hade fått de senaste två dagarna, bjöd jag på middag på Indian side. Det är alltid kul att se en vuxan man gråta av spicy food :D iihiih
Ögonen var helt glansiga av tårar och näsan rann som bara den..
MIn lime chicken curry rätt var väldigt good, och naan (tunn lerugnsbakad bröd) var himmelsk.


Kvällen var hur kul som helst. Jag spelade guitar hero på nintendo wii och kickade ass. min enda konkurrent av oss fyra var min bästa väns man, och han hade tränat. Det var så sjukt kul. Längtar tills nästa jam session...

jag blev grym på Lenny Kravitz låt Are You Gonna Go My Way och några till.

Idag väntar en dag av träning, storstädning, myspys och därefter en vecka av sportlov (för min del).

Kommentera mera
Postat av: Anonym

Åh, låter som att ni hade en underbar dag! :)

2009-02-15 - 11:34:07
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0