Desperate Housewife...

...det är vad jag är från och till.
Igår storstädade jag i timmar och kände en skarp smärta i kroppen efter att jag skrubbade toalettstolen i en konstig ställning. hur duktig är inte jag?!

Idag var jag och storhandlade på City Gross (efter en liten sex and the city maraton) och drog hem tre stora kassar med mat. Helt otroligt hur dyr maten är! jag spenderade över 800kr på det nödvändigaste (och lite till) och kom hem med tre väldigt tunga kassar fulla med goda varor.

(Om jag ändå lyckades lämna tillbaka kycklingen som hade bäst före datum i januari kunde jag ha unnat mig en tidning också (jag har spanat in Amelia brud länge men den är så himla dyr så det blev Sofies mode istället). Istället blev jag hänvisad till nån gubbe som ansvarar för kött. Ska man orka ringa upp gubben för 60kr?

Så jag kom hem och lagade creamy curry chicken med ris och sallad i tid tills mannen kom hem från jobbet. Efter en puss- och kramkalas satte vi oss ner och njöt av min desperata middag. Nu ska vi iväg till mina föräldrar och prata bröllop.

...ah just det....där mellan city gross och bärandet av kassar ordnade jag sommarjobb åt mig själv som garanterar tusentals kronor i lön :) perfecto! så lägligt...när jag kom hem hittade jag en massa resekataloger vid ytterdörren.





ta ta now...


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0