Helg med family dearest

vad har jag gjort denna helg? jag har umgåtts med min fästmans familj all weekend long.
Och om jag inte har träffats med de, då har jag chattat med de. i thank my lucky stars att min nya familj är cool. jag ser mina vänner kämpa med att hålla sams med sina inlaws och det ser väldigt painful ut. jag har inga såna problem. min svärmor skämtade om sex idag :) hur cool är inte det?


upptäckte en ny blogg ikväll.....en bimbo med stort B . så patetisk tjej, jag skäms att vi är av samma kön.



Paris närmar sig ....
om bara bokningen också gjorde det. vi har varit upptagna så det har itne blivit av, men vi har bestämt oss. vi ska dit!
vi har skaffat oss en guidebok och en karta. vi är redo!



Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0