P A R I S

Nu har vi bestämt oss, vi ska åka till Paris (Frankrike inte USA) efter bröllopet.
igår kväll satt vi länge och letade efter ett mysigt hotell i centrala Paris som inte kostar en förmögenhet. jag tror att vi har hittat något. Hotellet heter Hotel Sévres Montparnasse och ligger i gångavstånd till La Tour Eiffel.





Jag ser fram emot att besöka Champs-Elysees och alla affärer som finns där...


helt galet!!!!


där tänker jag handla...





jag kanske köper mig en birkin bag medan jag är där...får se ...



YSL





Minns ni Sex and the city avsnitten som spelades in i Paris?


Konditori Cador på 2, Rue de l'amiral-de-Coligny, 1:a arr.


Restaurang Kong  på  1, Rue du Pont Neuf, 1:a arr


Hotel Plaza Athenee där sviten som Carrie och ryssen Aleksandr Petrovski (äcklet)
bodde kostar bara 133 000kr per natt.
Vi ska inte bo där för det verkar vara så enkelt, vi vill bo lite lyxigare. =)



Minns ni när Carrie moppade golvet i Dior??? hihihih




Arc de Triomphe

Kommentera mera
Postat av: Mirma

Anela! Uppdatera!

2009-02-08 - 22:06:02

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0