Saker jag måste innan bröllopet...

- fixa en florist (el ev en billigare än den jag pratat med)
- fixa en tårta (som smakar choklad och mousse istälet för äckligt grädde och marsipan)
- fixa festliga färgglada skor till min Tommy Hilfiger klänning
- fixa accessoarer till brudklänningen och outfitten efter det.
- köpa massor med vita och rosa ballonger och annan dekoration
- maila en lista med favvolåtar till bandet
- råna en 7/11
- gå ner i vikt
- sluta vara nervös
- bestämma en park där vi kan fotograferas på bröllopsdagen
- bestämma en låt till vilken jag ska promenera ner till vigselförrätaren till (ingen weddinmarch här nej)
- bestämma en salong som ska bygga på och eventuellt totalt fukka mina naglar
- köpa strumpbyxor och underkläder



men innan allt det roliga ska jag planera min 25års fest

Kommentera mera
Postat av: Anonym

HIHI, funtime! :D Jag vill hjälpa till!

2009-02-20 - 14:11:29
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0