Semla, nej tack!

Idag är fettisdagen och alla mumsar på semlor, alla utom jag. Varför? jag har fått en avsmak för de! De är inte så goda när man tänker efter och dessutom en de en kaloribomb.

Varje semla innehåller ungefär 500 kalorier.
Grädde: 130 kalorier.
Mandelmassa: 200 kalorier.
Bulle: 160 kalorier.
Florsocker: 8 kalorier.
jag tycker att de borde skriva det på förpackningen!!!

Jag var och tränade nyss, att förbränna 100 kalorier på löpbandet var inte lätt när man powewalkar/springer uppförsbacke. imorgon väntar yoga på Wii innan kvällsföreläsningen och kompisträffen.

Så nu ska jag tvätta och slappna av i soffan. Jag tror att Linda Rosings dating program börjar ikväll, måste se bimbo i aktion. Så sjukt att hon tjänar pengar på att exponeras i tv genom att påstå sig leta efter mannen i sitt liv när vi alla vet att hon inte kommer hitta någon att vara med i längre än 5 minuter. Människor som inte gillar henne, som jag,  ser på dprogrammet och hennes tittarsiffror ökar och skitet fortsätter sändas. Jag tänker itne följa det men jag ska se en del av det ikväll. 
Jag tycker mest synd om hennes barn som har en bimbo till mamma som är hungrig efter uppmärksamhet och har förvränga uppfattningar om hur en kvinna i hennes ålder ska se ut. Hon har väl en dotter i tonåren? vilken förebild hennes mamma är. Jag skulle inte bli förvånad om flickan höll sin mammas identitet hemlig.. 


och PS. jag är redan jättetrött på all snack om voctorias förlovning. vem fan bryr sig. herregud. så mcyket ståhej var det inte när jag förlovade mig :P
människor svälter världen över och i sverige måste vi titta på samma tv inslag om och om igen. vem bryr sig om hon sa ja ja ja.
och nej jag har inte pms.

Kommentera mera
Postat av: Tess

han mår bättre tack för frågan :)

göra idag då?

2009-02-25 - 08:59:03
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0