Torsdag..

Varför kan det inte vara fredag redan? jag  är ledig på fredag och ser fram emot en mysdag efter att jag städat och plockat undan allt som ligger på golvet.

igår upptäckte jag nåt skrämmande på min hals och jag måste dela med mig...det var ett ca 2 cm långt gult hårstrå som stack rakt ut från min hals. va fan är det för nåt och varför har jag det? jag som inte är så hårig av mig. fy! jag klippte jäveln men blev lite orolig eftersom jag förra eller t o m veckan innan den hittade en liknande vid munnen (fast den var inte så lång alls).  what is going on vill jag veta!  kan det bero på p-pillerna?? fy va jobbigt! tyck synd om mig!

nu måste jag göra mig i ordning så jag inte missar några bussar som igår...en diskussion väntar på högskolan :( bb..bbb.b.b.bbbboring!



Kommentera mera
Postat av: Anonym

Men lääääskigt!! Du skulle tagit bort med pincett! Klipper du av så växer de kanske bara ut igen! Kolla med din barnmorska om det kan bero på dina piller!

2009-02-26 - 11:43:58
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Anella! Du kommer att få en spotify invite av mig, men jag behöver din email adress. Så lämna den gärna i bloggen under spotifyinlägget. kram Tess

2009-02-26 - 22:57:47
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: pandora charm bracelets

Du skulle tagit bort med pincett! Klipper du av så växer de kanske bara ut igen! Kolla med din barnmorska om det kan bero på dina piller!

2010-06-09 - 11:44:36
URL: http://www.panjewellery.com

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0