Världens segaste dag

Hur ska man planera sin dag när man har en föreläsning som dessytom är obligatoriskt och är mellan 1715-20?
jag vaknade vid 9 och låg i sängen till ca kl 15. där emellan skrev jag en inlämningsuppgift, tittade på tv, såg en massa videos på youtube, snackade massor på msn, surfade runt på nätet och käkade frukost - allt i sängen.
mysdag!
sen började stressen! jag skulle hinna duscha - köra inpackning i håret sminka mig klä mig föna håret och hinna med bussen. nope det var mission impossible. en gruppmedlem från distansmatte ringde och pratade på medan jag stod där i bara handduk ...min bror ringde med goda nyheter och jag vet inte vad mer drog ut på tiden men jag lyckades missa två bussar och springa till den tredje..ja var jättevarm från hårföningen och sen så sprang jag också i världes tjockaste jacka...mysigt...och jag som hade plattat håret...det regnade...så det förstördes!
men jag lyckades ta mig till föreläsningen prick 1715 med en chai latte och en grov scones bara för att vänta i 20 in på att föreläsningen ska börja.

och sen kommer den bästa delen...föreläsaren som är lärare talade så tyst, så långsamt, så ointresserad, hon läste av sin egen powerpoint och ställde frågan 2har ni nåt att säga om det?" efter varje pp-bild.
världes segaste föreläsning nånsin. mina kompusar sms:ade varandra trots att det bara satt två människor mellan de, jag spelade quadro pop och sms med en kompis från Bosnien, uppdaterade min kalender - by the way min sista kväll som singel blir fredagen den 17 april - och käkade min scones...

sen hade kvinnan stake att dra ut över tiden med världens tråkigaste film som hon själva hade filmat - så klart!
där vid 20:05 fick vi nog så vi gick därifrån men vi vinkade hejdå till henne. ....herregud att hon itne inser själv hur dålig hon är på att föreläsa...jag vill verkligen ha tillbaka de timmarna som jag spenderade i den mörka salen.

och bland allt det tråkiga nös Linda massor så jag kommer säkert bli sjuk inom några dagar (det e inte första gången hon smittar mig och antagligen  inte den sista)

hela dagen har varit så himla seg. mina fyra måltider bestod av cornflakes, pizza, scones m cream cheese och ceaser sallad.
efter världens segaste föreläsning åkte vi tjejer till Anna för onsdag är lika med Greys-kväll.
där tog jag upp min ceasersallad och insåg att jag inte fått med någon dressing. fan va förbannad jag blev...jag var så hungrig och så arg...att de aldrig glömmer de jävla, äckliga vitlökskrutongerna istället..


ja och sen hittade jag ett hårtrå i salladen också...vet inte om det var Lindas el personalen....blää

nu ska jag sova....hoppas på en bättre dag imorgon..

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0