What a wonderful week...

Hur spenderar man "sportlovet" när man pluggar på en högskola? jo man struntar i att plugga och har kul istället!
De senaste dagarna har jag haft fint besök och har haft det mycket trevligt. Shoppingabstinensen väcktes på nytt efter att ha besökt massor med butiker och massa med hemsidor innehållandes skor och kläder men jag tror att jag kan motstå frestelsen att shoppa med hjälp av sandalerna jag har beställt och tanken på att pengarna behövs till bröllopet.
these babies är från Ellos och jag fick de för bara 199kr. bra köp, va?

under veckan har jag varit hos frisören för att boka en tid inför bröllopet och på köpet fått en makeup artist som ska sminka mig. ja fått och fått jag ska betala för det men idéen fick jag gratis.
Under veckan har jag också frågat mig själv, många gånger, varför de fina vita sandalerna från H&M är slutsålda överallt. hur fan lyckades de med det? och varför har jag inte fått tag på ett par? damn it....


Under veckan har jag också syndat mycket genom att gotta mig med kolhydrater och chai latte. Major misstakes! men jag håller på att åtgärda dem! idag var jag o tränade första gången på en och en halv vecka, kanske t o m två veckor. Kändes skönt. så skönt att jag funderar på att träna imorgon igen.



PS. vad är det med min dator idag? den hänger sig hela j-a tiden. speciellt trög är den när jag vill bifoga en bild i bloggen. i hate when things don't go my way!


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0