you can call me shoegal'

Skor har alltid varit fascinerande, även för mig trots komplexet för min skostorlek som är 40/41.
I år är det speciellt många fina skomodeller ute i affärerna. Mest imponerad är jag av H&M's kollektion.

                




Brittiska asos har massa fina skor och till helt okej priser. Av att dömma från
det jag läst på nätet så är frakten relativt låg, så jag kanske slår till en dag
om jag lyckas få en kompis med på beställningen.


så här kan det se ut på min dator när jag fantasishoppar (än så länge) skor på nätet

Go Jane     Asos     Natalie Schuterman  Topshop     Forever21




                                                                        

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0