24/7

Idag vaknade jag med viljan att träna. Så jag tog mitt pick och pack och körde iväg till fitness24seven, en ny anläggning där parkeringen är gratis =)
väl där bildades värsta kön bakom mig när jag försökte komma in på gymmet. jag kom genom dörr ett men fastnade mellan dörr ett och två. lite irriterande. Jag tänkte "antingen är det nåt fel på dörren eller så har mitt fingeravtryck förändrats under helgen".

Så jag gav upp och körde vidare till gymmet där jag alltid tränar. väl där, rotar jag i jackfickan och upptäcker tre kort. jag tog med mig körkortet och medlemskortet. varifrån kort nr 3 kom, visste bara stjärnorna (i den stunden).
Jag upptäckte att jag tagit sambons medlemskort *blushing*
inte nog med det....jag tog hans fina blanka kort och skrev mitt namn och efternamn på det :D ehhh stupid stupid

efter att jag upptäckt min idiotism kunde jag träna (med betald parkering)  och gå vidare med min dag.


Nu ska jag försöka plugga lite och sen ska jag iväg med pappa och köpa 20 liter läsk.



ta ta now...




Kommentera mera
Postat av: J

HAHA! :D

2009-01-27 - 10:40:01
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0