Skolk!

Mentorsträff hela förmiddagen :( blähh
en jättetråkig diskution om konflikthantering som vi pratat sönder...den uppgiften har jag btw inte skrivit än...later tänkte jag...sen skulle vi ha 20min paus o därefter fortsätta samm bullshit...heeeeeeeeelll no......jag drog fram mitt get-out-of jail-card och drog därifrån.

Sanningen är att jag har jätteont i magen och det kan vara därför jag inte orkade sitta där och lyssna på skitet. en tjej speciellt, eh new girl, pratade så mycket om saker som var så självklara med värsta inlevelsen och ugly kroppsspråk. jag hade lust att slänga ett block i huvudet på henne. shut upppppppppppppppppp!

sen så blev jag irriterad när jag inte kunde hitta parkering i stan, när alla jävla gator är spärrade för trafik, när det var kö i både panduro hobby och apoteket osv.
Så jag blev utan bordsplaceringskort och medicin men jag blev två ringar rikare :)   de är jättefina...very nice indeed...

nu måste jag gå och dricka lite kaffe med min favorit person, Lela :)


adios suckers!

Kommentera mera
Postat av: Malin

Då Blogg.se på senaste tiden har blivit segare är kola har jag bestämt mig för att äntligen ta steget till en helt egen hemsida. Vad jag behöver hjälp mig från dig är att bestämma ett färgtema. Jag har lagt upp förslag i mitt senaste inlägg som jag vill att du röstar på. Så, hjälp en stackare att fly från denna hemska blogg-domän!

2009-01-11 - 22:03:01
URL: http://malinskarner.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du tog dig tid att svara! Vet att det är omåttligt "töntigt" att skicka massutskick, men det är det enda sättet att få någon form av respons på. Jag hör av mig när min hemsida är uppe! Om inte får du gärna höra av dig igen, för mitt minne är inte så super :)

2009-01-11 - 23:00:08

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0