Uppsats uppsats uppsats blähhh

Då var det dags att få huvudvärk igen och återuppta skrivandet av den där j-a uppsatsen. jag är så trött på den och den ska skickas till opponenterna på torsdag. Så klart är allt inte klart än men snart....förhoppningsvis..


Nåt positivt hände idag...

mitt paket med Lancôme grejer kom idag :) me likey the stuff!


Fick veta att jag måste ge upp cedevita på ett tag :( min bunny tvingar mig eftersom den innehåller socker. Det pga att vårt nya hälsosamma liv började idag..mer proteiner mer grönsaker inget socker nästan inga kolhydrater och mycket träning men träning blir det itne idag eftersom vår duschkabin är kaputt.

och vi är HUNGRIGAAAA!!!!

vi får absolut inte äta McD mat  och vi har fått en massa kuponger på väldigt stora menyer för väldigt lite pengar....
SHOOT ME NOW!!!!!


 

Kommentera mera
Postat av: Jaana

Awh, nije vam lahko. Fortsätt kämpa! :)

2009-01-08 - 20:55:20
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0