I <3 gratis produkter

Gillar du gratis saker som jag? Då borde du bli buzzador.

Vad betyder Buzzador ?
Ordet Buzz betyder surr-rykte. Genom Buzz marketing - ryktes marknadsföring - sprids kunskap om produkter och tjänster och stärker därigenoom varumärket om produkten eller tjänsten är bra. Den sista delen av ordet Buzzador kommer från ambassadör. En Buzzador är alltså en varumärkes -ambassadör.

Du blir medlem helt kostnadsfritt och fyller i dina intressen på medlemssidan. Dina intressen avgör vilka kampanjer du erbjuds. Du blir inbjuden till en kampanj via mail. När du accepterar en kampanj samlar du dina vänner och delar ut eventuella varuprover, berättar om Buzzador och testar prodkuterna tillsammans med dina vänner.

Jag t ex är mycket intresserad av film, resor, mode, mat, litteratur, skönhetsvård etc så hittills har jag blivit erbjuden att testa filmer gratis i en månad. Jag fick välja vilka filmer jag ville och de kom rakt ner i brevlådan. Jag behövde inte ens gå ut. Helt perfekt!  Nu har jag blivit erbjuden att testa ljudböcker gratis i en månad....det har jag tackat ja till!


Du väljer själv om du ska vara med i en kampanj - det är helt gratis och där är inga dolda krav. Om du tackar nej till en kampanj så kommer du fortfarande att bli inbjuden till andra kampanjer. Jo fler kampanjer du deltar i desto fler poäng får du och desto fler kampanjer erbjuds du. Så är det.

Det enda kravet från Buzzador är att du måste lämna en rapport när du slutfört en kampanj. Där ska du skriva vad du tyckte om produkten och lite sånt. Inget svårt och det tar inte lång tid.

Det bästa med Buzzador är att de flesta produkterna du buzzar om får du behålla (undantag är om du får provköra bilar eller testa internetgrejer). Du betalar inte ens frakten - allt är gratis. Jag har hört att folk har fått prova på ost, kaffe, choklad,godis, barnmat, pasta, soppa, chips osv osv..

Jag blev medlem just för att jag gillar gratis saker. det är ingen hemlighet. Sen så är det kul att få prova olika produkter som man kanske inte hade vågat köpa.


BLI MEDLEM NU GENOM ATT KLICKA HÄR

du kommer inte ångra dig.

Kommentera mera
Postat av: Malin

Sv: De går inte att köpa än, men kommer in på scorett nu i höst! Kan bara inte säga exakt när :)

2009-07-08 - 22:25:26
URL: http://karamell.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Ja..

2009-07-08 - 22:40:22
URL: http://jocullen.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Tack så mycket! Jag tänkte först ha mina svarta gladiatorsandaler men ångrade mig i sista sekund och tog mina vita tygskor från H&M, som tur är att båda passar bra :)



Fin blogg du har!

2009-07-09 - 02:20:55
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gratis är gott! ^^

Jag är också buzzador. perfekt när man är småbarnsförälder. :o)



Jodå, min kväll igår var riktigt trevlig. När man inte går ut på tu man hand så ofta njuter man ju desto mer när man väl får tillfälle att göra det.

Hoppas du hade en fin kväll med.

Kram

2009-07-09 - 08:10:38
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

den var riktigt sorglig att se. :(

2009-07-09 - 08:18:50
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: karin

Ska hon?! När har hon sagt det?

2009-07-09 - 10:00:45
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja goldwell är ett riktigt bra märke! Ja jag tycker verkligen om inpackningen, men som du säger så är det helt rätt att de redan slitna och kluvna topparna måste klippas bort. Men däremot hjälper inpackning till att hålla håret spänstigare och funktigare mera så att slitningar inte kommer lika lätt. Vi som plattar håret behöver även en massa fukt för att hjälpa håret så mycket som möjligt, eftersom alla värmeverktyg torkar ut håret och tar bort fukten, även ett bra värmeskydd är ett måste om man är en flitig användare av dessa! :)

2009-07-09 - 16:19:54
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/
Postat av: vesna

jaa verkligen :( så hårt ja tatt hans död, kan fortfarande ej smälta att han e död..



de regnar fortfarande, på månda skulle de bli finare.. =)

2009-07-09 - 20:45:40
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Patricia

är medlem där, fick massa godis förut =)



jo jag vet alla säger att det e äcklig pizza i italien men just den där jag åt var riktigt god! annars har det mozarella istället för vanligt ost.. inte så gott

2009-07-10 - 00:54:57
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0