I just made myself happy

och innan ni börjar tänka på hur, ska jag berätta...

jag har gjort en beställning av ett speciellt smycke till mig själv...det kommer vara väldigt personligt...och jag tror att jag  får den om två - tre veckor. Trist med så långa väntetider men det är det värt. När det väl kommer ska jag lägga upp en bild!

på sista tiden  har det varit rätt mycket jobb och lite nöjen. Jag har hunnit  med en och annan fika och umgås med några vänter. Tyvärr så fick jag veta imorse att jag måste jobba dagtid nästa vecka så jag måste flytta fram mina kompisträffar till denna vecka. Vilken stress.  Det påverkar mitt privatliv. Jag vet inte ens om det är värt pengarna. Vilak tjänster jag gör!
För andra gången den hä veckan har jag blivit väckt och tvingad upp för att vänta på stora leveranser fråns tora gula lastbilar. inte konstigt att jag är cranky!

för några inlägg sen skrev jag om Mittens rike...eftersom jag håller på att planera en resa till Peking.
som tack för det fina inlägget fick jag en bok av de. Så snällt.



Biobiljetterna var också en trevlig överraskning. De fick jag som tack för att jag hjälpt till med en undersökning.



Läste vesnas blogg och hon skrev om nitarmband. Jag vill också ha nitarmband men jag är så himla snål för jag vill inte lägag 150 spänn på ett armband. Såg att h&M har en billigare variant och det måste jag kolla upp specieltl eftersom jag har ett 50kr rabattkupong. Kan man inte göra egna nitarmband?
Köpa nitar på panduro hobby och fixa ett eget unikt armband?
det måste jag kolla upp.

 Har jag lyckats göra det här armbandet på bilden helt själv
så kanske jag kan göra ett nitarmband???


Ni får gärna tipsa om var man kan köpa billiga nitarmband!!!!


-----------------------------------------------------------------------------------


Nu är det bara två veckor kvar till U2 spelar på Ullevi och jag står där och njuter av Edges härliga toner....ahh..

Kommentera mera
Postat av: vesna

riktigt snygga armband =)) ja köpte mitt senaste itarmaband på h&M herr, för 30 kr.. =) annars ifnns de billit i kina =P =P



jooo ja hörde de, haha ja skulle gjort precis som carolina gynning, s att ut deras info på nätet, ja svär.. tycker dom e löjliga som går o anmäler henne nu. dom får skylla sig själva, anonyma idioter..

2009-07-16 - 05:58:24
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej hoppas allt är bra



om du vill får du gärna hjälpa min tärna med lite tips...

finns inlägg om det i bloggen

hon hoppas på lite hjälp ifrån er alla



kram

2009-07-16 - 14:56:53
URL: http://b
Postat av: Bröllopsbloggen

härligt de kommer hon säktert bli jätte glad för'



kram

2009-07-16 - 16:54:19
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0