too busy for you

Dagarna går så fort. Nu är det bara två arbetsdagar kvar för min del och sen är det slutjobbat ...iaf.fram till nästa sommar. Jag kunde inte vara mer glad. Pengarna har jag inte fått än så jag vet inte om jag kan bli gladare..

Nu (snart) kan jag fokusera på att umgås med min man och hitta på kul grejer för en gångs skull.
Idag var en sån dag som jag skulle vilja ha ..ja ofta... Vi vaknade rätt så sent men det var okej...vi ahde inga speciella tider att passa...Vi åkte och hämtade två vänner och körde in till stan där vi käkade lunch på Indian Haweli. Sedan blev det långpromenad och vars en 88:a innan vi åkte hem till min vännina..
Jag bortser från faktumet att jag var tvungen att jobba efter allt det roliga men det gick bra ändå. Mannen följde med och gjorde resan roligare även om han sov nästan hela vägen hem :)

Imorgon blir det bio. Vi ska se U2 3D igen :) bara för att det är så himla bra och för att värma upp inför U2 konserten på Ullevi på fredag :) Jag hoppas att regnet överraskar med sitt frånvaro så att jag kan ha en barnslig dag på Liseberg. Passa på att njuta innan resan till Kreta..


Kommentera mera
Postat av: Anonym

Bice vam super vikend! ENJOY! :)

2009-07-29 - 22:39:39
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0