Vykort - när de är gratis

Har ni nån gång lagt märke till gratis vykort i caféer, pubar, restauranger etc???



Jag har! När jag gick på gymnasiet samlade jag på dem...Vissa är helt enkelt coola, roliga och användbara. Andra är ren shit. Några har kunnat användas som gratulatiosnkort på födelsedagar etc etc

Idag har jag haft nöjet att titta på på korten i flera timmar. Vissa har gett mig sår på händerna. Vissa har irriterat mig ..ett exempel är det där j-a fåret från tele2 reklamerna..sheeep...oh va de reklameran irriterar mig..kan de lägga av med de nu!
Iaf..många av de där korten placeras precis vid toaletterna...och endast några få på en normal plats..t ex vid dörren etc. Så  i några timmar idag har jag haft nöjet att lukta på ca 10 olika toaletter. Tur att jag inte hann äta något idag!

Nu om ni ursäktar ska jag sätta mig i bilen och köra i några timmar..

Mitt liv suger de närmaste två veckorna också..

hur har ni det? Snälal dela med er av era hemska erfarenheter!

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0