Sommarjobb

Igår började hysterin.
Jag skulle följa med en sista gång på rundan till Kristianstad som jag ska köra nu i sommar. Jag fick följa med en trevlig liten gubbe och se honom in action. han va rätt så pratglad och mycket trevlig men emellanåt hade jag så svårt att förstå vad han säger. När man kör på motorvägen så är det rätt så svårt att höra nåt och dessutom så var radion på. Jag hörde honom mumla något och hans läppar röra sig men jag visste inte vad han sa. Jag visste inte om han pratade med mig eller om han sjöng med i radion..skånska ni vet..

På vägen passerade vi en del små ställen med konstiga namn som Maa och Vä..

jaa,,,vi var på vägen i några timmar och jag blev rätt trött där mitt ute i ingenstans så jag hittade en liten affär där jag köpte pågens gifflar. Min chaufför var mer sugen på en cigg än en giffel så jag fick stoppa i mig hela påsen helt själv. Mums!

Idag väntar mer jobb. Men först ska jag få bredband installerat nån gång mellan 8 -12. Så här sitter jag halv sovandes och väntar på att någon ska dyka upp.

Sen är väl tanken att jag ska jobba hela dagen fram mot kvällen och avsluta den fina dagen med ett biobesök. Bäst att jag inte somnar.


peace out

Kommentera mera
Postat av: Bröllopsbloggen

härligt med bio vilken film blir det



kram

2009-06-11 - 09:40:23
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0