the votes are in..

och resultatet av frågan "vad vill du läsa mer om i min blogg" jag ställde blev:




44%  vill läsa mer om mig
22%  vill läsa mer om shopping
22%  vill läsa mer om mitt liv som gift
11%  vill läsa allt möjligt
0%    vill läsa mer om utbildning


Där ser man.....utbildning orkar jag inte skriva om. Kul är det om man själv är insatt i det så det är inget jag skriver ofta om ändå.
ja folk vill läsa om mig och det är det de får för det mesta. Shopping dyker upp då och då eftersom jag som alla andra tjejer shoppar då och då, tyvärr väldigt lite på sista tiden. Jag fönstershoppar mycket.
Några är intresserade av mitt liv som nygift...ja det bjuder jag på då och då..men det är svårt eftersom jag ändå vill behålla de privata delarana för mig själv och jag publicerar inte gärna bilder på mig eller min man. Internet är en knäpp värld där alla utnyttjar alla så det är bäst att vara lite försiktig..

Kommentera mera
Postat av: vesna

Haha gud va kul :D vill oxå ha wii..



ja ville köpa wii förut endast för mario galaxy =P

2009-06-13 - 17:08:41
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

haha ja vill osså spela!



jag har inte varit i peking, men jehona har varit där [ oona.blogg.se ] så du kan fråga henne :) hon berättade att hon shoppaste mkt i peking :D

2009-06-13 - 18:12:01
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: OONA

Oh vad kul. kan varmt rekommendera några ställen. .. eller vi gör såhär.. jag gör ett inlägg om det i min blogg :) så du kan hålla utkik, ska skriva lite om peking. Pusss

2009-06-14 - 16:56:02
URL: http://oona.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0