Blood

efter en intensiv vecka med en hel del stress och väldigt lite vila och sömn har jag hittat lite lugn och ro, men då vill kroppen jävlas med mig. inte nog med att jag har ont i ryggen, magen och huvudet och kanske vissa muskelgrupper så får jag näsblod. Igår blev det hela tre gånger och det tog sin lilla tid tills jag fick stoppp på blodet...

jag känner mig så trött och så rutten. hur man man ha så ont och må så dåligt fysisk när man är bara 24 år? Hur kommer det se ut när jag är dubbelt så gammal?




men mitt i allt kaos finns det en stor glädje över att U2 kommer att hålla en konsert i Sverige i år och jag kommer att gå på den!!! Det är något jag väntat fyra år på....och nu äntligen...


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0