Fukking monday

Jag har sovit otroligt dåligt eftersom jag satt sent igår kväll och skrev en uppgift. Jag vaknade strax efter 7 och då började mardrömmen. I skolan hade jag en föreläsning som höll s av en tant på speed. Hon pratade om det estetiska ämnet inom montessoripedagogik och fastnade vid musiken och speciellt klockorna.
Jag som var så trött redan, uttorkad och törstig, hade huvudvärk och frös tvingades sitta och lyssna på henne i tre timmar. Två av de timmarna ringde hon i de jävla klockorna som ger ifrån sig ett starkt och jobbigt ljud som håller på i evigheter. Inte nog med det...hon tvingade oss klappa allas namn och klappa pippi-sånger och annat skit...damn it!
hela dagen är förstörd!


här är klockorna by the way



Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0