hopp hit och dit...

allt för att slippa skriva exminatonsuppgiften...
surfar runt och läser bloggar. otroligt hur många rosa bloggar det finns där ute..

Kom in på kändisfrisörens blogg...ni har alla hört talas om Bobby....iaf..där hittade jag länken till Linda Rosings boytoy från hennes dokusåpa "den rätte för Rosing"..lilla unga Hugo 

Så här står det om honom på hans blogg:
"Jag är glad, jag är öppen, jag är impulsiv, jag är 19 och jag är med i "den rätte för rosing". Jag heter Hugo Rosas Kvissberg är 19 år och jävligt trött på livet, tycker livet är en stor pina, det är just därför ja har öppnat denna blogg för att berätta om mina ångest atacker och mitt drogproblem. BTW så tycker inte Min mamma om när ja ljuger och det har ja precis gjort. Jag har varken ångest atacker eller drogproblem. Är bara en glad kille som gillar äventyr"


-No Comment,
säger jag!

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0