shut your mouth!

Idag var det dag 2 på förskolan där jag borde se montessoripedagogiken i praktiken men tyvärr så har en massa vikarier avlöst varandra under de här två dagarna. Väntar med spänning på morgondagen för att se vem jag träffar då.

Jag spenderade dagen med att observera barn, leka och prata med de coh kämpade med att inte somna. Jag är verkligen inte van att gå upp vid 07. Det ger mig alltid huvudvärk.

jag gick runt på förskolan och försökte se vad alla barn gör. Där var en händelse som jag tyckte var rätt komisk och konstig på samma gång. En 4-årig flicka hoppade runt och sjöng "I kissed a girl and I liked it"  när hon lekte med en annan flicka.
Vad påverkas inte dagens barn av? 


en dag kvar och jag längtar till imorgon då jag har tackat för mig på praktiken och ska iväg till Entré och fönstershoppa :(  bara fönstershoppa...får absolut inte spendera de pengarna jag fick tillbaka när jag lämnade tillbaka de fina Zara-skorna :(


Kommentera mera
Postat av: Anonym

Hahaha, nej, det får du inte. Men vi kan väl iaf unna oss en fika? ... eller en billig klänning? ett armband? EN sko?



JAG LÄNGTAR!

2009-03-18 - 20:45:16
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0