Weekend...indeed it is!

Fy nu har jag varit och shoppat igen (naaw) och denna gång mot min egen vilja. Jag tvingades få en ny klänning köpt åt mig för nästan 2000kr och den är skitsnygg. Inte nog med det, mina två shopaholics Jaana  och Mejima shoppade skitsnygga skor på Nilsons,och i love shoes så jag fick mina köpta i Lund av mamma som var med mig i Malmö...spooky! me happy.

jag orkar inte ta foto på de så jag skickar er hit, där det redan finns en bild. :) 


Har ni sett den nya Libressreklamen som säger att man fårt ett 'snyggt' etui för bindor??
jag hittade precis en tävling där man kan vinna sådana - check it out!
 eller så kan ni köpa de med ett paket bindor på exempelvis city gross för 22:95:-  som jag gjorde ikväll.

ain't it pretty :P
om de ändå kunde hitta på en snygg förvaring för t*m*o*g*r

oh just det...mer shopping under helgen.....jag har också beställt Diorshow waterproof mascara från parfym.se - mmm den shoppingen står jag för....det var planerat!


och till sist den sorgliga nyheten......jag ska lämna tillbaka de Zara-skorna som jag vissade i förrainlägget. jag kom på att jag inte kan ha den svarta Tommy Hilfigerklänningen på megafesten så ja kan inte heller ha skorna :(
eftersom Zara snällt erbjduer 30 dagars öppet köp ska jag dit imorgon och kräva tillbaka mina 599:-  som behövs till annat.


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0