Duracell Anela

Igår var en effektiv dag. Jag klippte mig...toppar och lugg..vågat :P jag vet, sedan besökte jag optikern (love drop in tider) blev synundersökt och utskälld och fick med mig 5 par bågar som jag skulle prova hemma och se vilken jag passar bäst i....det lutar åt den där dolce men inget är säkert..än!

Sedan hann jag också besöka brudtärnan, som jag inte sett på tre veckor , hemma hos hennes mamma..snabb konversation lite myspys med hennes son och sedan snabbkörning hem..
Mannen kom från jobbet och vi umgicks en stund innan det var dags att åka till min kusin, käka thaimat och göra lite annat...ja det var mysigt...vi åkte därifrån vid 03. jag somnade på soffan...jag och min kusins man sov medan min man och min kusin satt pch pillade på datorn (nåt skolprojekt som kräver intensiv programmering)..jag vaknade av att min kusin och min man stod ovanför mig, smekte mitt hår och kallade mig törnrosa :)
jag var så borta men lyckads köra hem oss säkert..

nu ska vi iväg till Landskrona till svärföräldrarna och ha det mysigt :)
det blir första besöket som gifta :)

hoppas ni har en trevlig helg...det tänker jag ha!


ta ta now

Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0