ESC

Ja då var den över...Eurovision song contest alltså...och även i år är jag missnöjd med vinnaren. Förutom Bosniens fina bidrag tyckte jag om Turkiets och Azerbaijans men nope de vann inte utan en kass låt..med en sångare som verkar vara on crack.. iaf det var kul i sällskapet med många snabba kommentarer och mycket skratt. Kvällen som började tidigt slutade med soluppgång och fåglarnas sång imorse kl 05. Sömn blev det inte mycket pga väckningstelefonsamtal av någon som ville ha skjuts. När det händer vet jag att dte kommer bli drama och det blev det.

Newsflash: min strävan efter att samla poäng till gratis biobiljetter på GratisBio verkar löna sig för alla andra utom mig. Fick veta att min aktivitet har gett någon annan 200 poäng och det gör mig inte glad direkt. Men jag ger det en sista chans så får vi se om jag går på bio  snart......helt gratis så klart! Pga det har jag ingen lust att hålla på med detta mer..

Kommentera mera
Postat av: Anonym

:( Jag bjuder dig på en gratisbiljett som tack sen ju. Buhuu

2009-05-18 - 11:02:20
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0