Krångel

Hela dagen lång. Ännu en morgon jag blir väckt av telefonenrunt 8 och kan inte trots alla försök somna om. Så hela dagen blir förstörd. jag har en zombieattityd, är trött och lat och får inte så mycket gjort, ja inget som inte involverar datorn.
Idag har jag suttit i telefon och vid datorn i hopp om att få ändra mina uppgifter men det är inte så himla enkelt. Som ni redan vet så är jag gift sen två veckor tillbaka och har bytt efternamn så nu är det ett himla jobb att ändra alla dokument, alla kort och annat smått. Skolan blir mest krånglig känner jag och det som stör mig mest är att det säkert kommer bli väldigt mycket strul nu när antagningsbeskedet från studera.nu är på gång...

Sen har jävla fitness24seven dragit av för mycket pengar från mitt konto utan att meddela det på något sätt. får de göra så? och de har ingen jävla telefontid när det passar mig så det får vänta....jag tror att jag ska gå till nån anläggning och skrika lite..

dagens längsta tjafs har varit kring mina jävla falska naglar som jag såååå gärna vill få bort...långt från mig för alltid. hade tid imorgon vid 12 men det visade sig att jag ska iväg och göra nåt viktigt vid 13 så det går inte..så jag ringde men idag har de stängt, så klart. och jag trodde hela tiden att det var den 4:e maj idag så allt är så himla fel..allt för att jag inte ställt om datumet på klockan..

iaf..mina naglar är så himla fula...utväxt, luftbubblor och annat äckligt måste jag stå ut med. det går knappt att skriva med de här klorna..ta mitt råd...bygg aldrig på dina naglar..det är sååå fult..
så här såg det ut innan jag fick Ricky-Lake-gästs naglar
Jo visst mina egna var inget wow efter att ha diskat massor och knäckt de flesta men ändå mycket finare än faky fake


och efter



nu måste jag göra risotto...

ta ta

Kommentera mera
Postat av: moa

Hej! Nu har jag en frågestund i min blogg om mitt modellande! Fråga massor av frågor! Kram på dig!

2009-05-05 - 20:43:34
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

heehe... låter som du e på bra humör :-p



ha de toppen



kram

2009-05-05 - 23:35:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0