Stylista på en söndag

Sitter i soffan efter att ha sett filmen Click på tv3. Är helt slut och kämpar med att inte somna trots att jag har sovit hela eftermiddagen. Det känns som om jag har feber för jag är så varm. Det verkar som om jag har en lång natt full av hallucinationer framför mig :(

Någon som har sett Stylista på tv3?
Det är en reality show version av Djävulen bär prada där deltagarna måste imponera på Anne Slowey, moderedaktör på Elle magazine. De tävlar om ett jobb på Elle, så den som vinner (jag vet vem det är) kommer få gratis kläder från H&M under ett år och under det året bo gratis i en lägenhet på Manhattan. Inte helt fel!  Men den där isdrottningen Anne, hon är så klart uppklädd till tänderna och iskall som Ben & Jerry's.  Säger inte mycket men ger många konstiga blickar. Alla deltagarna verkar va rädda för henne, speciellt de väldigt feminina pojkarna.
Redan i första avsnittet fanns det en massa drama mellan deltagarna , bl a flickan med plasttuttarna och flickan som tror sig vara bäst, vackrast bläh bläh...
Inget tyder på att det kommer bli mindre drama framöver...yey för mig..för vem orkar se något då alla är så perfekt hela tiden. Inte för att serien är nåt bra men va fan ska man se på en söndag kväll?

En intressant sak som jag uppmärksammade i programmet är den där Anne Slowey (som alla är rädda för och försöker imponera genom att enbart slicka röv) och hennes stil. Hon klär sig snyggt, det gör hon, och hon har alltid snygga högklackade skor på sig MEN det roliga är att hon inte kan gå i de! När hon försöker gå tvärs över rummet ser hon så stel och osäker ut...likt bambi på is..ser bara så fel fel fel ut. Underhållande för mig eftersom jag hoppas på att hon förlorar kontrollen och åker rakt ner i golvet :) hihiih that's good TV..


Nu hoppas jag att jag kan sova lite till för imorgon ska det pluggas matte :(

Kommentera mera
Postat av: Tess trött tokig morsa

kanske ett program ja måste se..



åh vännerna skulle ju kommit hem idag och vi skulle gjort klart det men VAKNA nu har försovit mej.... svde ungarna å PANG gone :/

2009-05-25 - 00:00:11
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0