Nytt sen sist

- jag har fått kallelse för att få vaccin mot nöff nöff influensan och jag tänker inte gå..
- jag har köpt en snygg vinterkappa på Oasis
- jag har köpt bildelar för många hundralappar och hjälp till att fixa bilj*veln
- jag har köpt en stor vit garderob med praktiska skjutdörrar (som också kostat mycket) och irriterat mig så otroligt mycket på den idiotiska beskrivningen av monteringen som inte gjorde nåt för att hjälpa oss
- jag har besökt Malmös nya Ikea
- jag har framkallat foton från Kina
- jag har sett This is it på bio
- jag har nästan 1000 poäng på GratisBio ;)  funderar på att ta ett presentkort på Åhlens för där finns lite av allt: kosmetika, accesoarer, kläder..
- jag har inte vunnit på lotto  än :(
- jag har änligen köpt en foundation. Det blev Clinique, så klart.
- ikväll ska jag på en typisk Balkanfest med säkrt 70-80 pers, unga och gamla. Det är en privatfest så jag har ingen aning vad jag ska ha på mig :(  jag måste stå ut med några timmars hemsk musik :(
- jag är hungrig
- jag behöver en ny klocka eller byta batteriet min min brors gamla Swatch
- jag behöver ett smyckeshängare av nåt slag
- jag är sugen på lussekatter
- det kommer med största sannolikhet bli jag som får köra ikväll medan alla andra dricker :@
- jag måste börja göra mig i ordning NU annars kommer jag inte hinna bli klar innan kl 19
- måste köpa present till min favortikusin som fyller år på fredag. har inga idéer men funderar på en SATC box
- 3 har äntligen inaktiverat mitt sim-kort

Kommentera mera
Postat av: vesna.blogg.se

mycket du har hunnit med :)



nee har inte kollat men vet att de finns folk som shoppar som galningar :O ..



hoppas allt e bra med dig =)

2009-11-10 - 18:15:58
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smyckeshängare - såna fina smyckesträd från Åhlens :D Jag har köpt såna, de e najs!

2009-11-14 - 22:32:40
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0