Oasis

Oasis har verkligen snygga kläder men tyvärr är de oftast utanför min prisgrupp (som är gratis haha). Jag väljer oftast att köpa fler billigare plagg än ett dyrt. Det kanske det blir ändring på.

För några veckor sen köpte jag den här snygga kappan på Oasis för 1500:-
Den blir snyggare och snyggare för varje gång jag har den på mig.

 




Nu vill jag ha den här snygga klänning

 
Den kostar bara 999:- (*sadface*)

Nu är frågan om den är värd att ha? Jag kanske ska sätta mig i bilen och köra till deras butik i Malmö, prova den och inse att den inte ser bra ut på mig. Det är enda sättet att sluta tänka på den..eller om den verkligen är så fin och jag vill ha den får jag plocka fram lite saker som jag kan sälja på tradera för att ha råd nu när alla ska fylla år och ha olika fester som kräver present..




Jag måste också visa er mina favoritarmband








Och till slut en liten efterlysning. Jag behöver ett par beiga pumps gärna i skinn/skinnimitation. De ska vara klassiska, dvs inget som är modernt för stunden..
säg till om du ser nåt ute i världen!


ta ta now






Kommentera mera
Postat av: vesna.blogg.se

Hahahaa, ja va tvungen o klicka hem en check på 350 kr.. spelade bort kanske 150 poäng idag.. men skitsamma.. freemoney =P



varit hos pappa lite idag=) sjda? de orange armbandet e så fint.. nitväskorna e ppe i ett inlägg=)

2009-11-19 - 22:01:18
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

mycket du fått gjort idag, låter som en chill dag men synd de me pluggandet=( hoppas du hittar den, verka va superfin väska=)

2009-11-19 - 22:38:06
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0