Sunday...

Söndagen min var inte som alla andra. vaknade efter att ha brottats med konstiga drömmar där jag bl a skyddade ett staty från ww1, slängde i mig lite frukost, risgrynsgröt och saftsås, och sedan var det getting dressed som gällde. Vi hade bråttom iväg till en visning. Allt gick bra men det var fullt med folk..så den kommer med största sannolikhet säljas till ett för högt pris men vi får se..
Senare blev det lite bakning och som bilden avslöjar så gjorde vi kanelbullar :P not
Lussekatter i mängde! Snälla inga kommentarer om att det inte är jul än, att det är för tidigt och bla bla, jag skiter i. Det är gott året om!  



Kommentera mera
Postat av: vesna

Mums.. poslaji meni jednu =) ska kolla på olika alternativ ja hittar o blogga om de men kenzas väska verka va skitsngyg faktiskt, tänkte själv köpa den men sen bestämde ja mig för att inte göra de.. har skit mkt väskor som ja aldrig använder..



aaaah synd =(

2009-11-19 - 00:03:40
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

aaah neznam, ska kika. Sanja min kuma ha en skitsnygg väska me nitar som hon köpte på gina för 2 år sen typ, riktigt het clutch.. kan länka bild imorgon till dig, har den på andra datorn.. men ja ska hålla ögonen öppna t dig..



hur lyckades du få så mkt poäng där? den sidan går skitsegt för mig.. haha hade 57 poäng, spelade bort dom på poker.. har 53 nu = p

2009-11-19 - 00:11:45
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

aaah nicenice, får göra så nästa gång ja ska beställa böcker till min love.. =) tack för tipsen, jättestnällt =) ja spelade nyss lite poker och lite skattkista, ha 84 poäng nu :D ahah.

2009-11-19 - 00:21:47
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0