Imorgon åker vi..

till Beijing via Frankfurt. Det kommer bli en lång resa men jag har laddat med snacks, tidningar, guidebok och planeringsbok.

Jag har fortfarande ingen aning vad jag ska packa (när det gäller kläder) men förhoppningsvis ordnar det sig fram mot kvällen. Enligt internet är det runt 24 grader i Beijing idag och det kommer hålla sig över 20 grader den närmaste veckan. Soligt kommer det också vara så jag undrar om jag ändå ska packa ner mina solglasögon..

Det känns fortfarande lite overkligt att vi äntligen ska åka, efter en lång väntan. Det kanske känns verkligt imorgon när vi sitter på tåget mot Kastrup. Det kanske känns mer verkligt när jag befinner mig i en tax free shop :P
Vi får helt enkelt vänta och se...

Jag ser verkligen fram emot besöket på beijing zoo...de har 6000 djur där och ca 570 arter. Pandor och bengaliska tigrar är bara några av djuren som finns där...



Bilderna är lånade från google


Kommentera mera

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0