clean me

Efter att ha struntat i att städa pga massa olika anledningar bestämde jag mig idag för att få hela huset rent. Jag dammsög, dammade, skrubbade toaletten, la undan tvätthögen som vi tvättade igår, tömde och fyllde diskmaskinen, plockade undan böcker och papper...och så vidare..

Jag känner mig lätt irriterad nu trots att jag borde vara glad...jag antar att det beror på tröttheten jag känner i kroppen och huvudet.. En sak slipper jag och det är att laga mat..det blir takeout istället vilket är helt okej etfersom jag ska ut på en powerwalk om 2 timmar.

Kina-resan närmar sig med stora steg och jag har börjat planera vad jag ska packa ner, vad jag ska köpa, vilka ställen vi ska besöka, var vi ska äta och shoppa etc etc.

Jag har köpt vakuumpåsar som ajg ska ta med men jag har inte testat dem än. Jag hoppas verkligen att de fungerar och att vi kan packa ännu fler grejer i resväskan. Jag har skaffat mig ett fint litet block där jag ska skriva ner en del inför resan, som t ex flygnummer, adresser till hotellet och lite anra ställen, osv osv..

Pengar har jag också beställt så det känns som att det inte kommer bli stressigt alls. Härlig känsla måste jag säga!

Anyways...heal grejen med inlägget var att jag skulle berätta hur duktig jag varit idag och tipsa om det här låten:


Jag hörde den igår för första gången i skolan på musiklektionen. Det var en annorlunda musiklektion. Tänk dig en stor sal med stora speglar längs med väggarna, parkettgolv och 60 vuxna som dansar i en stor ring. Ni skulle bara se vilka moves vi körde med. Det var så kul. Så jag har dansat till den ungefär hela dagen samtidigt som jag städat..

Kommentera mera
Postat av: vesna.blogg.se

Jättebra ju :D proud of u..

2009-09-29 - 20:21:10
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hoppas att du kommer få en bra vecka!

2009-09-29 - 20:24:35
URL: http://faaantaaan.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

hahaha :D



- 59kr

- coco chanel "she conqured with style" med Malcolm McDowell, Shirley Maclaine Barbora Bobulova

- köpte den på willys :D

2009-09-29 - 22:55:21
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0