Jimmy Choo for H&M




Bilden har jag lånat här.

Jag måste säga att jag är inte så WOW imponerad. Och det ryktas om att priserna kommer vara mycket juicy ( mellan 1000 - 2000:-). Den gråa och blåa klänningen skulle jag vilja ha men de andra klädernakan jag leva utan.

vad tycker ni?

But wait.........there's more..


                     

 


Skorna är snygga men klackarna passar inte mitt vardagsliv och det är sällan man går på fancy fester. Jag tycker att vissa av skorna är lite too much till vardags (och andra är perfekta )så de är inte värda att köa för. De svarta ballerinaskorna är fina på bild men hur det står till med bekvämligheten är en bra fråga. Själva framdelen av skon ser lite kort ut och jag har långa tår så jag undrar om det skulle bli snyggt? Kanske inte..


and there is mooooooooreeeeee......





Den här snygga saken skulle jag vilja ha. Så what om det är man's collection, den är fin och kostar bara €199.






Väskorna gillar jag. Det är en bra investering för de kan man ha i all evighet. Zebramönstrat är inte min stil så det får hänga kvar i affären.


Det finns självklar en del annat i kollektionen, smycken, skärp och plånböcker men orka lägga upp allt.

Bilderna har jag lånat härifrån.


Kommentera mera
Postat av: Mysan

Fin blogg du har :) Gillar designen <3

Allt bra?

2009-09-30 - 11:50:52
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0