Custom Made Shoes

Jag vet inte vad det är med mig men på sista tiden har jag blivit så kär i Converse skor. Jag är väl medveten om att de existerat sen 1908 men jag har inte varit en stor fan av tygskor med gummisula förrän nu. Jag har väl aldrig tyckt att jag passat i dem förrän nu. NU så..ska jag njuta...

Jag har ett par låga röda och ett par höga svarta. Jag har ett par låga svarta men de är lite stora så jag funderar på att sälja de..

De här är iaf drömmen..eller en av många som jag skulle vilja ha..






Japp de är custom amde av ingen mindre än mig själv och det roliga är att jag kan få de för endast 62 $ och då måste jag vänta på de i 4 veckor. Man kan dessutom skriva sitt namn el liknande på de
Värt det?

Fan nu upptäckte jag att de kan endast beställas till en adress i US and A. :(  Faaaaan!




Kommentera mera
Postat av: Sanna

Jag har för mig att det ska finnas någon sida man gå med i för att "få" en adress i USA som sedan i sin tur skickar vidare det du beställt till dig men nu kommer jag fasen inte på vad den hette. Prova att googla kanske?



svar Nej dom turkos/orange är inte custom made, däremot är dom limited edition converse som jag köpte för sisådär 7-8 år sedan så dom finns nog inte att få tag på längre om man inte "kopierar" och gör sådana custom så att säga... :)

2010-04-12 - 21:04:42
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar Du det vet jag faktiskt inte, men jag har för mig att jag läste om nån sån sida som typ elin kling tipsade om i expressen så det är nog lugnt! :)

2010-04-12 - 21:53:52
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0