addiction

Jag har blivit beroende av serien Two and a half men. jag har sett den innan men aldrig följt den, längtat efter den..
Nu iaf har beroendet lett till att jag och min dvd:n spenderar många timmar tillsammans varje dag tills jag fått min dos..

Charlie och Berta är mina favoriter....och jag älskar när Charlies morsa kommer på besök...



Ikväll har jag suttit och kollat på film, helt själv. Inte min favoritkväll men vilket val har man när de visar två fotbollsmatcher på tv.

Förutom Two and a half men, som gick kl 21, såg jag filmen I hate valentines day med Nia Vardalos och John Corbett. Det handlar om en florist som pga daddy-issues aldrig blir kär och har strikta regler om hur hon dejtar. Hon går på fem underbara dejter och går sedan vidare till nästa kille för hennes policy är "when the romance is gone it's time to move on".
En mysig chickflick som jag rekommenderar..

Glass, hallon, vindruvor och M&M's var mitt popcorn ikväll

(se den dåliga u-tube videon)




En annan sak som bör nämnas är att unviersum psykar mig och kommer bli orsaken om jag flippar ut totalt. I varje film, musikvideo, reklam och serie visar de den fantastiska New York från sin bästa sida, så klart. I varenda än. Jag sätter på tv/radion och jag hör Newwww Yoooork concrete jungle..., jag går på bio och bang där på bigscreen visar de alla skyskrapor och den enorma Central Park som är en oas in the concrete jungle..
LOVE IT! men det gör ont att inte ha varit där, bara sett den på bild och tv.
Men jag är så nära att boka biljetter. har redan hittat den perfekta flygturen och spanat in några dyra hotell. Nu återstår bara grönt ljus för semesterdagar och då ska det bokas. Jag har aldrig varit i USA men jag är nästan säker på att New York kommer vara den mest fantastiska resan jag någonsin kommer att göra och helt klart ett resemål som kommer framkalla starka deja vu känslor..


and there i go...




Kommentera mera
Postat av: Celia

Den serien blir bara bättre och bättre också:D

2010-10-19 - 14:55:49
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0