Resor 2010

Det bästa som finns är att resa och se nya platser. Promenera på okända gator tills fötterna blöder och inte veta var man kommer äta nästa måltid. jag fascineras av betong (läs storstäder).

Förra året var vi i Paris, Grekland och Kina. I år har vi planerat in två resor. Båda i början av sommaren och inte så utspridda som förra året.

Vi åker till New York och jag är t o m mer exalterad än inför Kina-resan. Och två dagar efter att vi kommit hem från New York åker vi till Bosnien. Det kommer bli så kul. och i augusti ska vi se U2 i Horsens. Perfekt!
Jag hade mer än gärna åkt iväg under påsken också för jag fyller år den 4/4 men vi bestämde att lägga de pengarna på att leva livet i NYC. Det hindrar oss inte att ta en härlig dag/dagar i Köpenhamn :)

Jag är på jakt efter ett bra hotell på Manhattan som har eget badrum. Jag har spanat in några som kostar mellan 900-1500kr per natt men inget är bestämt än.

En sak som jag är ganska säker på är att det kommer bli shopping. Century 21 toppar den listan just nu så väl som Victorias secret och Marc Jacobs. Jag har planer på att köpa en/några av de här armbanden:


latin bracelets



bild lånad härifrån

Kommentera mera
Postat av: cheap tiffany jewellery

The special lines.

2010-06-10 - 10:49:46
URL: http://www.tf-mart.com/
Postat av: Anonym

VERY NICE .

2010-06-10 - 10:50:58
Postat av: authentic louis vuitton

VERY NCIE .

2010-06-10 - 10:53:24
URL: http://www.eluxury-mart.com/gucci-1.html

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0