Update4U

Livet leker inte just nu! Inte nog med att jag måste stå ut med skrik varenda vardag i några veckor, jag måste också hålla på med tråkiga skolarbeten med 15 tjejer. Kan ni gissa hur det samarbetet går? Irriterande nog glider många med och det verkar som att jag är den enda som klagar.

Snön ger sig inte och gör det rätt omöjligt att vistas utomhus. Så jag är hemma i soffan så fort jag har en ledig stund. Sömn är det brist på och jag saknar solen.

Ny vecka idag och jag ligger hemma i pyjamas med en stor påse snor precis bredvid mig. Jag är så förkyld och orklös att jag inte ens kunde ta mig till skolan idag. Jag hade dåligt samvete för det finns mycket att göra med arbetet men sen kom jag på att många andra missat gruppträffar utan att det var någon big deal och så försvann den oron. Jag har varit uppe sen kl 7 och försökt få den öppna kranen till näsan att sluta rinna. Jag har snart slut på näsdukar och påsen bredvid mig måste tömmas. Jag måste bli frisk till imorgon för då är det heldag i skolan med viktiga föreläsningar :(

Jag är uttråkad. Det finns inget bra på tv och jag är för trött för att se å film. Jag har gjort lite research för våra resor men jag orkar inte ens hålla på med det. Jag är hungrig men orkar inte göra mat och jag är hemskt törstig men orkar inte gå upp. Det är vid såna här tillfällen som man eg ska ringa sin pappa som en kort stund senare dyker upp med citroner, juice och allt annat som man behöver/inte behöver. Men vädret suger så jag ska klara mig själv.

Dags att röra ihop lite cedevita och släppa in lite frisk luft.

Någon som har det värre än jag får mer än gärna höra av sig och muntra upp mig..


Kommentera mera
Postat av: thomas sabo charms

GOOD .

2010-06-10 - 10:47:01
URL: http://www.thomassabosales.com/
Postat av: gucci

pearlescent treasure device, but also not too shabby, with dirty points.

2010-06-10 - 10:48:05
URL: http://www.eluxuryin.com/gucci-1.html

Kommentera inlägget här, please:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej om du inte vill)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0